I walk a...

Det som fascinerar mig mest med photoshop, är hur mycket man kan ändra utan att egentligen fatta ett skit vad man gör... alltså lekte man bara lite med redigeringsprogram skulle ju tv-försäljare med bara några tryck kunna sälja en tv för minst tusen kronor dyrare bara genom att visa riktigt bra bilder....
Henrik Lindmark
Före
Efter
Tog den här från internet för att testa först
Före
Efter

Gör världen färgglad

Henrik Lindmark
Före
Henrik Lindmark
efter

Maybe I need some rehab,Or maybe just need some sleep

Henrik Lindmark
Var bara tvungen, jag ville ha horn jag också !
efter att ha gjort kaniner med horn behövde jag helt klart egna också,

Kanin med horn



Josiah Leming


Krona eller klave *??

På något sätt tycker jag att Photoshop är rätt intressant
man kan som öppna en helt ny värld bara genom några effekter.
Men då är de ju det också för att kunna göra coola saker måste man kunna
programmet också, själv klickar jag mest bara runt och hoppas på tur!

Men hoppas dock att någon dag kunna göra något i Photoshop eller iallafall kunna
bli bättre är som sagt bara nybörjare och till råga på allt självlärd...

ice age sid på gatan?

Nice video en lill-lördag som denna,
ekorre som dunkar musik på gatan, lever livet och tänker inte
på morgondagen !

Lek med photoshop är ett bra tidsfördriv...


RSS 2.0