youtube!

Grejer jag har funderat på göra med min blogg, är en youtube channel men då tittade jag lite på youtube idag och såg någon tjej som pratade om att hon skulle ut och dricka vin med sin vän, att hon troligen hade damp och visade sin kjol, och tänkte då hon har verkligen ingenting att säga egentligen... så har börjat tänka om angående en youtube channel för jag vill inte stå och prata om ingenting och må ha jobbat lite som skådespelare men utan manus är jag riktigt kass, men tittade iallafall vidare på youtube och märkte en video där en kille hade gjort en egen app för sin channel så funderar på om man kanske skulle göra en egen app istället!

Kommentarer
Postat av: One Tree Hill Blogg

Frågestund i bloggen! Fråga mig vad du vill angående One Tree Hill! :)

2011-08-15 @ 15:41:19
URL: http://onetreehills.blogg.se/
Postat av: Bealucius

Just wait until you get famous ;) då kan du börja plöja haha.



Nä allvarligt talat så är det faktiskt inget att sträva efter, få skulle säga att en player är en särskilt omtyckt person. Så skulle säga att det är bra att du inte är sån eller att du fått chans att vara det :)

2011-08-15 @ 17:50:51
URL: http://bealucius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0